We wtorek, 25 lutego, w naszej Fundacji odbyło się szkolenie z zakresu technik efetywnej obsługi klienta. Prowadziła je Katarzyna Wsiołkowska, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem w tym zakresie.
Udział w szkoleniu wzięli udział pracownicy Fundacji, w których zakresie obowiązków leży kontakt z klientami (obsługa sklepu internetowego) lub uczestnikami naszych projektów (m.in. asystent biura i marketing) oraz stałymi współpracownikami.
Wykład podzielony był na trzy części, dotyczące kolejno obsługi telefonicznej, mailowej (korespondencyjnej) oraz spotkań „w realu”, uczestnicy doskonalili swoje umiejętności komunikacyjne. Nie zabrakło także czasu na zajęcia warsztatowe, podczas których można było lepiej poznać cechy swojego charakteru, które mogą być pomocne w zadaniach związnych z obsługą.
Pozostaje zapewnić, że teraz jeszcze bardziej czekamy na Wasze maile i telefony!